Läger, fast lite mindre sol..

Hej! 
Har inte direkt så jättemycket att skriva om idag :P Dag två av lägret har gått bra, även om två av de lite mindre tjejerna föll av då barbacka stod på schemat. En av dem tog emot sig lite olyckligt och lyckades vricka handleden men hon sa inget eftersom hon 'ville rida hela passet'.. tokiga ungar! 
Klagade ju kanske något över hur varmt det var igår, så idag regnade det såklart riktigt ordentligt på förmiddagen. Härligt väder när man har en bit till hagarna men sånt är livet :P
 
Hann inte rida något själv idag eftersom jag skulle iväg ganska tidigt, men hade fullt upp med barnen så det var kanske lika bra. Har försökt pilla lite med headern och tror jag lyckats få den att bli lite bättre i kvalitén men den är inte riktigt på rätt ställe, vilket stör mig något enormt så om någon har något tips på hur man gör vore jag tacksam :)
 
Skulle egentligen ha med lite bilder men måste först föra över allihopa till datorn, så kommer tyvärr dröja ett par dagar innan jag kan börja med det :/
 
Vi hörs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0