Läger o sol

Hej! Idag har det varit full rulle, precis som det ska vara när man har sommarlov :) Jag har varit ute i stallet som 'stand-in' lägerledare på årets första ungdomsläger. Det är sjukt roligt att se på hur glada och peppade alla lägerbarn är. När barnen hade ridning/teori på förmiddagen blev jag meddragen bort för att flytta lite hästar till sin nya hage, betet böjar ju ta slut i de hagar som funkade i början av sommaren :)
 
Efter lunch blev jag satt på badvaktstjänst, vilket säkert hade varit skönt om jag kommit ihåg att ta med mig shorts...blir ju något varmt när det är 30+ och man har ridbyxor på sig. På eftermiddagen red jag med i en av lägergrupperna som skulle ha hoppning men det kändes verkligen inte som min dag idag rent ridmässigt :/ Imorrn kör vi läger igen men då blir dagen något kortare eftersom jag ska iväg på eftermiddagen!
 
Avslutar med lite bilder jag tog på lektionsvalackerna förra veckan :) Fina Aztor på den här bilden
 
 
Athos övergav gräset för att hälsa :)
 
 
Vi hörs!
 
 
Louise - vitmossa
2015-08-04 @ 21:46:58
URL: http://vitmossa.blogg.se

Fina hästar!

Svar: Tack! Älskar din bloggdesign ^^
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0