Smått igång

Hej! Som ni nu ser har jag börjat fått ordning på hur kodningen för bloggen ska göras. Måste fortfarande fixa en hel del saker men jag slipper iaf gratisdesignen.. 
 
Jag kommer byta ut headern igen inom snart framtid, måste bara förbättra den lite först. Info 'om mig' är också på g men tänkte tillsvidare berätta hur jag har tänkt med den här bloggen.
 
Jag som skriver detta heter Amanda. Jag är 16 år och mitt stora intresse här i livet är hästar. Jag rider för tillfället lektion på ridskola två gånger i veckan, men spenderar nästan all min fritid i stallet. Anledningen till att jag bestämt mig för att starta den här bloggen är (utöver att jag ville blogga ofc) att jag inte har sett så många riktiga bloggar där bloggaren rider på ridskola. Det finns hur många bloggar som helst där bloggaren äger en eller två hästar, men det går inte riktigt att relatera till deras inlägg när man själv kanske bara rider en gång i veckan. Så har det i alla fall känts för mig när jag var mindre. 
 
Det är även tänkt att jag ska börja tävla så smått i år, håller tummarna för att det verkligen kommer bli av.
 
I den här bloggen kommer ni få ta del av min vardag, alla de underbara hästarna jag får rida, och helt enkelt få ta del av en ridskoleryttares syn på ridning/stall och mycket annat!
Vi hörs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0